Vi kjørte flere kreative annonser på Meta, inkludert en karusellkampanje som var målrettet mot publikum i Bergensområdet. Kampanjen inkluderte også retargeting for å nå ut til personer som allerede hadde engasjert seg med tidligere kampanjer, besøkt nettsiden eller interagert med Meta-kontoer.

Vi brukte Snapchat til å nå ut til et yngre publikum med visuelle og interaktive annonser, og kjørte retargeting mot brukere som tidligere hadde engasjert seg med vårt innhold eller kampanjer på plattformen.

På TikTok fokuserte vi på å nå ut til den yngre målgruppen med engasjerende videoannonser, og vi kjørte retargeting mot brukere som hadde interagert med vårt tidligere innhold. Kampanjen var svært effektiv, og vi oppnådde en god CPC på 2,57.

Vi lanserte en Performance Max-kampanje, som leverte strålende resultater. Pmax gjør det mulig for oss å utnytte flere av Googles plattformer samtidig, som displaynettverket, søkeordannonsering, YouTube, Gmail og Discover. Dette ga oss en omfattende dekning og optimal synlighet for festivalen.