Vi kjørte flere kreative annonser på Meta, inkludert en karusellkampanje som var målrettet mot publikum i Bergensområdet. Kampanjen inkluderte også retargeting for å nå ut til personer som allerede hadde engasjert seg med tidligere kampanjer, besøkt nettsiden eller interagert med Meta-kontoer.
Vi brukte Snapchat til å nå ut til et yngre publikum med visuelle og interaktive annonser, og kjørte retargeting mot brukere som tidligere hadde engasjert seg med vårt innhold eller kampanjer på plattformen.
På TikTok fokuserte vi på å nå ut til den yngre målgruppen med engasjerende videoannonser, og vi kjørte retargeting mot brukere som hadde interagert med vårt tidligere innhold. Kampanjen var svært effektiv, og vi oppnådde en god CPC på 2,57.
Vi lanserte en Performance Max-kampanje, som leverte strålende resultater. Pmax gjør det mulig for oss å utnytte flere av Googles plattformer samtidig, som displaynettverket, søkeordannonsering, YouTube, Gmail og Discover. Dette ga oss en omfattende dekning og optimal synlighet for festivalen.
TGS Live - Byfjordfestivalen
Vi har støttet TGS Live inn mot deres event Byfjordfestivalen. Vi begynte å promotere festivalen i april måned på plattformene Meta, Snapchat og TikTok, før vi litt nærmere festivalen inkluderte Google i miksen. Vi har holdt et gjennomgående høyt trykk på alle overnevnte plattformer, og supplert med retargeting-kampanjer for å skape en top-of-mind funskjon for seerne.
Kunde Dato Tjenester
TGS Live 2024, august Annonsering
Svein Olav Høysæther Markedsleder / Partner
“Vi har hatt gleden av å jobbe med SPCTR MEDIA, og kan på det varmeste anbefale dem. De leverer ikke bare kreative løsninger, men sikrer også en effektiv kommunikasjon gjennom hele prosessen. Det som virkelig skiller dem ut, er deres evne til å forstå våre behov og tilpasse strategien deretter. Deres profesjonalitet og dedikasjon har vært uvurderlig, og resultatene taler for seg selv. Anbefales på det sterkeste.”